עבור לא מעט אזרחים, ההחלטה האם להיכנס להליך מול הביטוח הלאומי נתקלת בדילמה: האם שווה להתמודד עם התהליך הבירוקרטי ולדרוש את המגיע לנו, או לוותר מראש. לא פעם ההליך נתפס כמורכב ומסורבל – דבר שגורם לרבים להימנע מניסיון לממש את זכויותיהם.
יצאנו ב'חדשות העיר' לבדוק את הסוגיה ומצאנו כי חברת "מימוש קל", הפועלת למעלה מעשור, מציעה מודל שונה: שירות מקצועי ואישי, שמלווה את הפונה לאורך כל הדרך – מרגע הבדיקה הראשונית ועד לקבלת הקצבה בפועל.

ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג על רקע סניף הביטוח לאומי בעיר
בחברה מציינים כי תהליך העבודה מבוסס על שלושה עקרונות מרכזיים:
• קל – הקלה על הלקוח בהתמודדות מול הבירוקרטיה, כולל ליווי אישי, סיוע בהשגת מסמכים רפואיים, קידום תורים, הדרכות והגשה מקצועית של הבקשה.
• הוגן – התהליך מתחיל בבדיקה יסודית, ורק כאשר קיימת היתכנות ממשית להצלחה – נחתם חוזה התקשרות.
• מקצועי – מאחורי השירות עומד צוות יועצים רפואיים ואנשי מקצוע המתמחים בדיני הביטוח הלאומי, שמבנה לכל לקוח תיק מדויק ומבוסס.
בחברה מדגישים כי בניגוד להתנהלות בעייתית הקיימת לעיתים בתחום מימוש הזכויות – הכוללת חוזים מסורבלים, חוסר שקיפות ואכזבה מצד הלקוחות – הם פועלים מתוך מחויבות לשירות ברור, מקצועי ושקוף.
לבדיקה מקדימה ללא התחייבות: 058-3251640