חדשות העיר: מנכ"ל משרד העבודה, רובי שמש, קיים פגישת עבודה עם ראש העיר שמואל גרינברג ועם ממונה תיק פיתוח כלכלי לתעסוקה, ישעיהו ויסמן, במטרה לקדם תוכניות תעסוקה והכשרות מקצועיות לתושבי העיר.
בפגישה השתתפו גם סגן ומ"מ ראש העיר איציק אלמליח, חבר מועצת העיר שמואל חזן, מנכ"ל העירייה אליעד אברמצ'יק, מנכ"ל הג'וינט ליאור שילת, שלום דמן ראש מנהלת התעסוקה בעיר ובכירי משרד העבודה והג'וינט.
במהלך הפגישה נדונו הרחבת ההכשרות המקצועיות בעיר, פיתוח מסלולי תעסוקה המותאמים לצורכי התושבים, יצירת הזדמנויות תעסוקה חדשות והעמקת שיתופי הפעולה בין משרד העבודה, עיריית בית שמש והג'וינט.
מנכ"ל הג'וינט, ליאור שילת, ציין כי בית שמש היא אחת הערים המרכזיות שבהן בחרו להתמקד בתחום התעסוקה, וכי השילוב בין פוטנציאל הצמיחה של העיר לבין המחויבות העירונית הופך את המהלך למשמעותי במיוחד.
מנכ"ל העירייה, אליעד אברמצ'יק, הדגיש את חשיבות פיתוח פתרונות התעסוקה המותאמים לצורכי האוכלוסיות השונות בעיר ואת המחויבות העירונית לפעול יחד עם משרד העבודה והג'וינט לקידום התחום.
מנכ"ל משרד העבודה, רובי שמש: "תושבי בית שמש לא צריכים לבלות שעות בפקקים בדרך לעבודה. העבודות הטובות צריכות להיות כאן, בעיר. בית שמש היא לא עיר לוויין, היא עיר העתיד של מדינת ישראל. שיתופי הפעולה הם המפתח להצלחה, עשינו את זה במקומות אחרים ונעשה את זה גם כאן. הגענו כדי לראות, לשמוע ולסייע בכל מה שאפשר".
ראש העיר, שמואל גרינברג, אמר: "אני מודה למנכ"ל משרד העבודה רובי שמש ולמנכ"ל הג'וינט ליאור שילת על הביקור ועל המחויבות לבית שמש. העיר נמצאת בצמיחה מתמדת, ואנו פועלים כדי לוודא שלצד הגידול באוכלוסייה יתרחבו גם אפשרויות התעסוקה. שיתוף הפעולה הזה יסייע לנו לקדם הכשרות מקצועיות, ליצור הזדמנויות חדשות ולחזק את הכלכלה העירונית".
ממונה תיק פיתוח כלכלי לתעסוקה, ישעיהו ויסמן, אמר: "בית שמש נמצאת בתנופת צמיחה משמעותית, ואחד היעדים המרכזיים שלנו הוא הרחבת אפשרויות התעסוקה בתוך העיר. שיתוף הפעולה עם משרד העבודה והג'וינט יסייע לקדם הכשרות מקצועיות, לפתח מקומות עבודה חדשים ולחזק את הכלכלה המקומית לטובת תושבי העיר".
הצדדים סיכמו להמשיך ולקדם מהלכים משותפים שיחזקו את שוק התעסוקה המקומי ויעניקו לתושבי העיר כלים נוספים להשתלבות וקידום בעולם העבודה.