חדשות העיר: כ-500 בני נוער מרחבי העיר השתתפו אמש (ראשון) באירוע פתיחת הקיץ בעיר שנערך באמפי פארק ברנקו וייס, בהשתתפות להקת הייפ קרו והאמן ואושיית הטיקטוק אייל לוי.
צפו: ילדי בית שמש בהתלהבות שיא (שימוש לפי סעיף 27א)
האירוע, שהתקיים ביוזמת אגף תרבות, אירועים וספורט בשיתוף מחלקת הנוער, פתח את אירועי הקיץ בעיר באווירה חגיגית לבני הנוער.
המשנה לראש העיר וממונה על האירועים והתרבות, משה שטרית, ציין כי במהלך הקיץ יתקיימו בעיר פסטיבל הבירה, מופע סוף הקיץ ומגוון פעילויות נוספות, לצד מתחמי פנאי ואטרקציות עירוניות המונגשות לתושבים.

המשנה לרה"ע וממונה תרבות משה שטרית נואם. צילום: יעקב לדרמן
האירוע מהווה את פתיחת סדרת אירועי הקיץ שיתקיימו ברחבי העיר במהלך החודשים הקרובים.
הערב (שני) יתקיים באמפי פארק ברנקו וייס מופע נוסף במסגרת אירועי הקיץ לבני הנוער – מסיבת גיוס בהשתתפות מור רביעי ואבי אבורומי.

צילום: יעקב לדרמן

צילום: יעקב לדרמן

צילום: יעקב לדרמן

צילום: יעקב לדרמן